07 October 2011

Sensitif ke aku?

 Hi viewers.

Aku nk bagitau satu perkataan yg paling aku anti. paling buat aku kecik ati. satu perkataan yg boleh buat aku menangis kalau org yg aku sanjung cakap aku macam tu.

BODOH.

hari ni sorang yg aku sanjung, sorang yang aku kagum panggil aku sombong bodoh. mungkin dia da geram sangat kat aku sebab aku degil dan pemalas, tp perlu ke perkataan tu? aku boleh tahan lagi kalau dia panggil aku pemalas, sebab aku memang pemalas, tp perlu ke perkataan sombong bodoh tu? dan perkataan tu ditujukan pada aku sorang. "Orang jenis sombong bodoh macam awak la Salbiah." sebab aku x jawab soalan yg dia anggap senang. aku memang x pernah buat soalan yg dia bg, tp aku sumpah aku baca bahagian tu. tp x semua, dan aku x nk jawab sebab nanti dia mengamuk kalau jawab separuh muka surat je.

hanya kerana aku penah jd bdk sains, dia anggap aku bdk pandai. dia tau x, walaupun aku bdk sains, subjek sains aku yg paling hampir fail teruk.


aku terkilan sgt. aku nk nangis time tu jgk, tp ramai org ade.

kalau aku tau td, baik aku x payah dtg sekola. biarla nk bagi surat amaran ke, sijil berhenti tulis kelakuan sederhana ke, aku x kisah. aku xnk kene panggil camtu.

dia ulang2 perkataan tu pada aku. lebih 3 kali.

perkataan yg keluar dr mulut dia biasanya masin.

mungkin aku perempuan, sebab tu aku senang sgt menangis psl bende2 camni, tp perkataan tu byk bwk kenangan buruk pd aku.

Korang semua, tolong jaga perkataan yg korang sebut. korang x tau kalau2 org yang korang tujukan tu jenis yg sgt sensitif.

kwn2 aku semua ckp aku sempoi, siap salam2 lg lepas abis kene marah, tp sebenarnye x. aku rase nk nangis time tu jgk, tp aku hormat kat dia. aku still kagum kt dia. dia jarang keluarkan perkataan camtu.

aku jarang kecik ati ngan org, tp sekali aku terase, lame aku akan ingat. tp siapala aku. pangkat dia lg besar.

aku mungkin x terase sgt kalau dia cuma bg teguran. tp yg buat aku lg rase nk menangis, sebab lepas dia marah aku, dia puji backstabber aku. x habis2 sebut name si backstabber ni. kalau la dia tau perangai sebenar makhluk Allah yg sorang ni, entah apa la dia ckp. mungkin still backup favorite student dia kot?

Please, ape yg korang bace, habis kat sini. jgn sebut pd aku lg kecuali kalau korang bestfriend aku.

No comments: