27 August 2012

Youtubers.

Aku suke tengok vlog, atau dikenali sebagai video blog. Lebih kurang macam blog, tp gunekan video. antare vlogger feveret aku termasuklah Daniel Howell, Phil Lester, DamonXiaorishu, Ann dan ramai lg. Diorang ni lebih dikenali sebagai Youtubers.

Kenape aku suke vlog? sebab kelakar la. Ketawe sakit perut sesak nafas aku tengok vlogger2 ni memalukan diri diorang sendir untuk viewer2 yg disayangi. Daniel dengan Phil yg paling suke memalukan diri diorang.

Sebagai contoh, ni video Daniel main Truth or Dare dengan subscribers die. aku suke tengok orang memalukan diri sendiri.



Ini video Phil. Jangan risau, cover video hanyelah tarikan semate2. hahaa


Dalam video ni ade lg 2 orang yg aku suke, PJ dengan Chris. Daniel pun ade dlm ni. video diorang buat lawak bakayero haha

Okay, ni youtubers pompuan plak~

Top feveret aku is Xiaorishu. Comel kan diaaa. Tapi dia suke buat dirty joke. X padan dengan comel. hahahaa


oh, suare tu memang suare dia yg asli ya. sebab dia ade weak lungs. tp dia penah ckp, sbb suare die camni la die popular kt youtube. hahaha, memang pun. comel je.

Ini pulak Ann. Ann penah dtg Malaysia. Ni video blog die pasal Malaysia


agak kelakar la ye. betul ke x? memang betul sebenarnye, tp x la pade sume org hahahaa

Ni video Xiaorishu, Ann dgn sorang lg youtuber yg aku x kenal buat tiru Meme


hehehe.

Damon plak satu2nye vlogger Amerika yg aku suke. terus terang aku ckp, vlogger Amerika yg lain lebih kepade bajet ensem, buat lawak bodoh, nak fame je. Damon x buat lawak bodoh, die berlagak jd bodoh. sbb tu aku suke. wakaka


Video ni memang sengal sikit la ye. hehehe

ok lah. chiow

No comments: