01 March 2013

Nieces

Assalamualaikum.


Ini Zahra


Ini pulak Aisyah
Hohh!

They're my nieces. Comel x! Hahaha

Sebenarnye dah xde modal nk tulis ape, so main upload je gamba.

SPAM!

Sgtlah malas aku nk rotate
Pkai walker pndai, merangkak pulak x pandai2. haha
Rambut adalah palsu semata2
Zahra with oyang!
Aisyah yg suke senyum sorang2


Anak sedara aku baru ade dua. Anak sedare korang dah berape ramai?

Ok lah chiow

3 comments:

Dakara said...

aku takde anak sedare tapi bakal ade. tapi sekarang kakak aku masuk ward, dehyidration dan jugak sebab takleh telan mkanan ==" bnyak betul komplikasi dia, takut aku, uhuhuu.

anak sedara ko comel, bile la aku nak g tgk lagi, hehee :D

SaL-IrisOfDeath said...

Aisyah tu da susah nk jumpe, mak dye da keje. sedih la. haha. Zahra jela yg senang nk jmpe.

Moge2 akak ko ok kali ni...

kopi pasta said...

alololololo cumel giloss! geram nak cubit pipi yg bam bam tu...isk

amin. smoga ko cepat kahwin. tetiba :P